.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرهیز مسافران از روشن كردن آتش در پاركها

فرمانده يگان حفاظت منابع طبيعي گيلان گفت: مسافران و ميهمانان نوروزي از روشن كردن آتش در پارك‌هاي جنگلي گيلان خودداري كنند و در حفظ و نگهداري منابع طبيعي بكوشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، اصغر اكبري با اشاره به وضعيت جنگل‌هاي استان اظهار داشت: روز گذشته به دليل وجود باد گرم در چند نقطه از جنگل‌هاي استان در شهرهاي رضوانشهر، ماسال، لاهيجان و سراوان آتش‌سوزي به صورت سطحي رخ داد كه با توجه به حضور ماموران يگان در محل حادثه‌ آتش سريع مهار شد.
وي آتش‌سوزي در جنگل سراوان را بي‌احتياطي مسافران دانست و تصريح كرد: زماني كه ماموران آتش را خاموش كردند، متوجه بساط سيخ كباب مسافران در محل حادثه شدند كه آن را رها كرده بودند.
اكبري اظهار داشت: گيلان داراي جاذبه‌هاي زياد طبيعي مانند جنگل است كه همه بايد در حفظ و نگهداري آن تلاش كنند و با توجه به ورود مسافران نوروزي به اين استان سرسبز، از آنها مي‌خواهيم تا رعايت اصول را در مورد جنگل‌ها داشته باشند و در داخل پارك‌هاي جنگلي آتش روشن نكنند.
وي افزود: اگر مسافري ناچار به روشن كردن آتش شد، حتما از خاموش شدن آتش اطمينان حاصل كند ضمن اينكه از مردم‌ مي‌خواهيم هر گونه تخريب جنگل و يا آتش‌سوزي احتمالي را با شماره 09696 اطلاع دهند.
فرمانده يگان حفاظت منابع طبيعي گيلان وجود پارك‌هاي جنگلي را براي حفظ و گسترش جنگل عنوان كرد و بيان داشت: بر همه انسان‌هايي كه از اين طبيعت خدادادي استفاده مي‌كنند و از زيبايي‌هاي آن بهره‌‌مند مي‌شوند، لازم و واجب است كه در نگهداري و حفظ جنگل و منابع طبيعي تلاش و دقت كنند.
گيلان داراي 14 پارك جنگلي است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.